شعر باران
 
درباره وبلاگ


خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 17185
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

♫PlaySong♫
عشق-محبت- دوستی




 

   

باران که می بارد تو می آیی        باران گل،باران نیلوفر                

 

 

 باران مهر و ماه و آئینه           باران شعر و شبنم و شبدر 

 

 

                                                                                                                             باران که می بارد تو در راهی         از دشت شب تا باغ بیداری          
     از عطر عشق و آشتی لبریز      با ابر و آب و آسمان جاری            
 
 
غم می گریزد، غصه می سوزد        شب می گدازد، سایه می میرد
تا عطرِ آهنگ تو می رقصد              تا شعر باران تو می گیرد 

 

 

از لحظه های تشنه ی بیدار         تا روزهای بی تو بارانی
    غم می کشد ما را و می بینی       دل می کشد ما را تو می دانی 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت6:56---1 مهر 1391
سلام.
دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری.
به خاطر این مطالب جالبت یه هدیه بهت میدم.
آپلودسنتر رایگان عکس و فایل نگهدار همیشگی فایل هات بدون نگرانی پاک شدن.
http://www.blogup.ir



از بدوفروم یامور
ساعت0:11---31 شهريور 1391
به به شما هم که عاشق بارون هستین انگار مثل من
پاسخ:سلام دوست گرامی منظور از مثل من ؟؟؟


REza
ساعت1:11---28 شهريور 1391
با سلام اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم بتررررررررررررررکه چشم حسووووووووووودچرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟ برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://www.irancn.com?rgm=mrd4245
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم5000ریال هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده میتونی بری ببینی شما هم امتحان کنید منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی ممنون عزیزم
این وبسایت منه اگه دوست داشتی میتونی هر موقع نیازت شد اینجا خرید کنی http://marketingfa.rozfa.ir
اگه خرید نیازت میشه منو با اسم وبسایتم لیتک کن و بگو با چه اسمی بلینکمت
[گل][گل][گل]


شیدا
ساعت10:23---23 شهريور 1391
سلام
جالبه ولی من کلا وبلاگهایی که زمینه اش سیاه هست رو نمی تونم بخونم و باهاش ارتباط برقرار کنم


ساعت17:05---22 شهريور 1391
سلام دادا.وبلاگت خیلی عالیه.لینکت کردم.ممنون میشم بهم سر بزنی ومنو با نام (باران دلتنگی) لینک کنی
پاسخ:سلام چشم حتما مزاحمتون میشم داداش خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 21 شهريور 1386برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : smehdi