عشق
 
درباره وبلاگ


خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 17085
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

♫PlaySong♫
عشق-محبت- دوستی




هميشه عشق را در يك نگاه معني كردم...نگاهي كه دل را مي ربايد عمري را خداي عشق ميكند

 

                     وليكن امروز من خسته و تنها اسير عشق زيبايي ها و فاصله ها و فراق گشته ام....نميدانم چگونه

 

                     عاشقم كرد...نميدانم  چه در كلامت نهفته بود كه شيفته و شيدايت شدم...اري..مينويسم كه تو  

 

                     مينشيني و من سر به شانه هايت نهم...از تو مينويسم كه اهنگ كلامت قلبم را بي قرار ميكند...

 

                     كاش بودي و بودم...تا زندگي را در اغوش گرم و مهربانت و در قلب پاكت با تمام وجود لمس كردم 

 

                   ميدانم باور نميكني چرا كه هرگز هرم تنهاي هايت نبودم...

 

                    من باز مينويسم..حتي اگر باورش نداري كه دوست دارم...به خاطر هرم نفس از سينه ات دوست دارم

                    براي خورشيدي كه صبح از ديدگاهت طلوع ميكند  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : smehdi