دوستت دارم
 
درباره وبلاگ


خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 17107
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

♫PlaySong♫
عشق-محبت- دوستی




چشم های بسته ی تو رو با بوسه بازش میکنم

 

 

قلب شکسته ی تو رو خودم نوازش میکنم

 

 

تا وقتی من کنارتم به هرچی میخوایی میرسی

نمی زارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

 

 

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

 

 

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

 

 

خودم به جای تو شب ها بهونه هاتو می شمرم

 

 

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

 

 

هرچی که دوست داری بگو حرف های قلبت و بزن

 

 

دل خوشی هات مال خودت درد دلت برای من

 

 

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

 

 

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

 

 

هرچی که دوست داری بگو حرفای قلبت و بزن

 

 

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم


دوســــــــــــــــــــــــــــــت دارم عشــــــــــــــــــــــــق خـــــــــــــــــــــــودم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : smehdi